Pohoda

Pohoda

Internetové obchody BSSHOP sú navrhnuté a vytvorené s cieľom zlúčiť Váš internetový obchod a ekonomický systém POHODA. Riešenie BSSHOP je jedinečné práve týmto zameraním. Výhradné cielenie na informačný a ekonomický systém POHODA umožňuje nielen zefektívniť množstvo procesov, ale tiež prináša takmer neobmedzené možnosti pre konkrétne úpravy podľa Vašich individuálnych predstáv a požiadaviek, pretože nie sme limitovaní inými ekonomickými systémami.

Riešenie BSSHOP samozrejme reaguje na aktualizácie a novinky informačného systému IS POHODA tak, aby vzájomná spolupráca oboch aplikácií bola vždy čo najpohodlnejšia, najefektívnejšia a najprínosnejšia.

Viac informácií o informačnom a hospodárskom systéme POHODA získate na www.pohodaplus.cz.


Ako funguje BSSHOP?

Hlavnou súčasťou riešenia BSSHOP je nami vyvinutá aplikácia BSADMIN. Aplikácia BSADMIN je primárne určená na správu obsahu celého e-shopu. Systém BSSHOP využíva „online“ databázu informačného a ekonomického systému POHODA. To znamená, že pracujeme s jednými dátami a všetky zmeny vykonané v jednej aplikácii (BSADMIN, POHODA) sa zároveň okamžite prejavia v aplikácii druhej, a to bez nutnosti akejkoľvek synchronizácie. Vykonané zmeny sa samozrejme následne prejavia aj na e-shope.


Automatizácia procesov

Už samotné prijatie objednávky od zákazníka e-shopu môže spúšťať množstvo automatických procesov, ako je napr. odoslanie automatickej notifikácie e-mailom alebo pomocou SMS, vyhodnotenie dodateľnosti objednávky, príp. rezervácia skladových zásob, zobrazenie aktuálneho stavu skladových zásob na e-shope alebo dokonca objednanie tovaru u dodávateľa, pokiaľ stavy zásob klesli pod nastavené minimum. Vybavením objednávky potom automaticky vystavíte faktúru, vyexpedujete tovar a informujete zákazníka o expedícii tovaru. Automatizovať je možné aj také úkony ako je import od dodávateľov (aktualizovať ceny, dostupnosť či nové položky automatizovane importovať), odosielanie upomienok faktúr po splatnosti či rozosielanie faktúr e-mailom. Tieto a mnohé ďalšie automatické úkony môžu byť nastavené pre každý stav objednávky z Vášho e-shopu.


Úpravy na mieru

Každé podnikanie má svoje špecifiká, každý podnikateľ má odlišné požiadavky a každá cieľová skupina zákazníkov má iné zvyky a potreby. Preto zaručujeme individuálny prístup a takmer neobmedzenú škálu možností úprav „na mieru“, pomocou ktorých dokážeme zaistiť, že riešenie BSSHOP bude plne zodpovedať Vašim konkrétnym potrebám a predstavám.


Na BSSHOP nebudete nikdy sami

Potrebujete poradiť alebo rýchlo vyriešiť nejakú náročnejšiu úlohu? Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pohotovo reagovať na Vaše otázky a požiadavky. Pokiaľ je to možné, odpovedáme okamžite. V prípade, že nie je promptné riešenie možné, aj tak realizujeme požadované úpravy v čo najkratšom možnom termíne. Okrem telefonickej zákazníckej podpory je k dispozícii online Zákaznícke centrum, v ktorom môžete kedykoľvek sledovať aktuálny stav riešenia Vašej požiadavky.

Súčasťou starostlivosti o zákazníkov sú pravidelné aktualizácie systému BSSHOP, ktorý tak reaguje na nové funkcie, úpravy a zmeny systému Pohoda.


Tieto webové stránky ukladajú súbory cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Povoliť cookies Nepovoľovať cookies