Odstraňovať či zlučovať ich všetky ručne zaberie veľa času. V "správe duplicitných položiek" je možné vyhľadávať zhodné položky a také položky je možné následne zlučovať alebo odstraňovať podľa nastavených kritérií pre primárnu zásobu. Napríklad zachovať tie s najvyššou cenou, tie ktoré majú EAN, alebo tie s obrázkom.
Pomocou funkcie "X + Y" je možné nastaviť veľa kampaní. V podstate "čokoľvek + čokoľvek" Vás napadne, napríklad 3 ks rovnakého produktu za cenu 2, 3 ks rôznych produktov za cenu 2, 3. kus so zľavou 80%, 3 rôzne produkty + výber darčeka zadarmo a mnoho ďalších.
Zjednodušene povedané, modul "SEO filtrácia" poskytuje webovým vyhľadávačom lepšie vstupné stránky pre indexáciu a zvyšuje tak pravdepodobnosť, že zákazník na webe nájde práve Vás.
Luigi's Box bude vášmu zákazníkovi na e-shope ponúkať produkty na základe jeho histórie. Ponúkne mu teda produkty presne podľa jeho gusta. Či už našepkávaním pri vyhľadávaní alebo pri samotnom výpise produktov po vyhľadávaní.
Google Data Studio Vám pripravíme na kľúč, presne podľa metrík, ktoré Vás zaujímajú, pridáme dáta z Mailkitu a vytvoríme jednoduché a prehľadné obrazovky pre Vašu analytiku. Dokážeme vám urobiť napríklad jasný prehľad produktov podľa početnosti predaja.
S našimi šikovnými doplnkami posuniete už tak veľmi efektívnu formu marketingu na iný level. Pomôžeme Vám s prípravou prvej kampane a dáme pozor na to, aby Vaše newslettre nekončili v spame. Prehľadné reporty, plánované kampane alebo automatické oslovenie zákazníkov, ktorí opustili košík, a mnoho ďalšieho.
Funkcia slúži na vytváranie, zdieľanie a zasielanie cenových rozpočtov. Zároveň potom slúži na následné preklopenie rozpočtu do objednávky, či už v celom rozsahu alebo iba s výberom niektorých položiek.
Systém "obchodných zástupcov" slúži na nastavenie skupiny užívateľov, za ktoré sa môže prihlásiť obchodný zástupca a spravovať ich účty. Medzi jeho kompetencie patrí napríklad prehľad faktúr, prehľad a realizácia objednávok, správa účtu zákazníka atď.
Táto funkcionalita umožňuje automatickú tlač a prípadné nahranie PDF dokladov do účtu zákazníka na e-shope či zaslanie PDF faktúr e-mailom. Všetko je realizované na základe automatickej úlohy, ktorá má nastavený časový interval na spúšťanie. Je teda možné PDF faktúry tlačiť a rozosielať každých 5 minút či raz za dva dni.
B2B platforma obsahuje najčastejšie implementované funkcie pre B2B e-shopy: riadkový výpis produktov vr. zobrazenie dostupnosťou všetkých variantov, hromadné pridávanie produktov do košíka z výpisu produktov pomocou jedného kliknutia, možnosť exportu produktov do XLS súboru a jeho naimportovania späť a mnoho ďalších.
Prepojíme Vám objednávky z týchto platforiem s POHODOU pre jednoduchú správu. Automatické vytváranie prijatých objednávok z tretích strán v POHODE. Tretia strana dostane aj odpoveď, či bola objednávka prijatá, alebo neprijatá a prečo.
Prepojíme Vám objednávky z tejto platformy priamo s POHODOU na automatické vytváranie prijatých objednávok z Mall.sk. Tretia strana dostane aj odpoveď, či sme objednávku prijali, alebo neprijali a prečo. Na Mall.cz sme napojení priamo, preto sa tu eliminuje tok dát cez tretiu stranu.
Nebaví Vás ručne vyberať ten najvýhodnejší? "Agregátor" to urobí za vás. Pre jednoduché pochopenie uvedieme príklad: Máte 3 dodávateľov, ktorí majú spoločné produkty. Agregátor dáta od dodávateľov spojí a vyberie Vám toho najlepšieho (podľa ceny, dostupnosti a pod.). Navyše je možné ľahko riešiť zápis do agendy Dodávatelia v POHODE, v ktorej sa potom zobrazujú všetci, ktorí daný produkt majú vo feede.
„Automatická výroba“ vám výrobok v POHODE sama vytvorí a ušetrí vám tak čas. Pokiaľ máte produkt, ktorý sa skladá z viacerých častí, "automatická výroba" ho sama vytvorí priamo v POHODE za predpokladu, že sú všetky časti výrobku na sklade v dostatočnom množstve. Nebudete už musieť ručne zadávať informáciu o tom, že výrobok je skompletizovaný a pripravený na predaj.
Vieme Váš e-shop napojiť na platformu Retino.com, ktorá všetko vyrieši za vás. V POHODE sa exportujú všetky objednávky a tento súbor sa automaticky zasiela na Retino, ktorý potom rieši všetky činnosti spojené s reklamáciami, vrátením tovaru a podobne.
"Slovníček pojmov" to urobí za vás a ušetrí vám tak miesto pre samotný popis daného produktu. Funkcia na zvýraznenie technických či pre daný odbor dôležitých pojmov v popisných textoch. Okrem zvýraznenia je pojem prelinkovaný na detail pojmu, kde je pojem vysvetlený. Využitím tohto rozšírenia oslovíte ako vašich zákazníkov, tak aj vyhľadávače.
Možnosť blogu je skvelá funkcia nielen pre vašich zákazníkov, ktorým tak dáte možnosť prečítať si napríklad o novinkách daného produktu, ale napríklad aj pre Google. Ten, keď vidí viac relevantného obsahu na stránkach, začne ho považovať za ešte viac dôveryhodný a zlepšuje sa tak organické SEO.
Funkcia, ktorá umožňuje zobrazovať vybrané produkty iba vybraným zákazníkom. Napríklad v prípade vernostného systému, kedy sa zákazník prihlási a e-shop mu ponúkne špecifické produkty.
Zľavové kupóny motivujú zákazníkov k vyšším objednávkam, pretože čím vyššia je hodnota objednávky, tým má v košíku zákazník väčší výber darčekov. Pritiahnite nových zákazníkov alebo aktivujte tých, čo už dlho nenakupovali vytvorením zaujímavej akcii pomocou zľavového kódu.
Motivujte k návratu na Váš e-shop automatickou zľavou na budúci nákup.
Vznikajú Vám ručným prepisom chyby v dokladoch, príp. v naskladnení obsiahnutých zásob? Ak áno, tak vedzte, že nová aplikácia BSKomunikátor pre automatizáciu spracovávania dokumentov a komunikáciu s Pohodou to všetko urobí za Vás. Stačí len daný dokument uložiť do určitej zložky alebo ho automatizovane stiahnuť priamo od dodávateľa a BSKomunikátor ho naimportuje priamo do POHODY.
SupportBox spája e-mail, live chat aj telefóny do jedného rozhrania. Všetku komunikáciu s klientmi tak ľahko a pohodlne vybavíte z jediného miesta, získate absolútny prehľad a zefektívnite starostlivosť o vašich zákazníkov. Vďaka priamemu napojeniu na BSADMIN uvidíte všetky informácie o objednávkach zákazníka a nebudete tak musieť zložito dohľadávať, čoho sa jeho otázka týka.
Jedná sa o rozšírenie v Google Merchant Centre, ktoré je vhodné najmä pre e-shopy s vlastnou kamennou predajňou. Pomocou tohto rozšírenia informujete Google o svojich produktoch, ktoré máte k dispozícii v predajni. Google následne lokálne používateľom v Google nákupoch zobrazuje možnosť zakúpenia hľadaného produktu v neďalekej predajni, kde je k dispozícii skladom. Tieto kampane sú zo
strany Googlu úplne zadarmo!
Ponúknite zákazníkovi možnosť „vymeniť“ vernostné body za zľavový kupón. Bude si tak môcť v;jednom nákupe nakombinovať platbu vernostnými bodmi a peniazmi.
Nechajte Vašich zákazníkov vytvárať dopyty priamo na e-shope! Zákazník si nezáväzne naklikne požadované produkty do košíka a vytvorí dopyt bez nutnosti výberu dopravy a platby. Dopyt sa prenesie do IS Pohoda do agendy Prijaté dopyty alebo rovno do Vydaných ponúk a Vy už len tento dopyt / ponuku upravíte a zašlite zákazníkovi.
Hromadné pridávanie vlastných štítkov do feedu ocenia hlavne marketéri, ktorí ich používajú na označenie určitej skupiny produktov a následne použijú túto skupinu v kampaniach. Prvotné zapnutie musíme realizovať my, následne si všetko už nastavujete sami. Funkcia je automatizovaná pre feed Google, Tovar a Facebook. Na príklade môžete vidieť skupinu produktov, ktoré majú vlastný štítok "Repasovaná technika" a na Facebooku je potom možné jednoducho nastaviť kampaň pre túto skupinu produktov.
Dajte Vašim zákazníkom možnosť prihlásiť sa do Vášho e-shopu cez Seznam.cz a uľahčiť im tak prístup k účtu a rýchlejšie dokončenie objednávky. Využite aj možnosť "identifikácie užívateľa" na základe e-mailovej adresy, kedy potom dochádza v rámci retargetingového kódu k prenosu šifrovanej e-mailovej adresy zákazníka do Skliku, čo má vplyv na zlepšenie merania konverzií a môže pomôcť k lepšiemu zacieleniu reklamy na užívateľa.