Máte záujem o niektorú z funkcií? Založte úlohu a napíšte nám!
Odstraňovať či zlučovať ich všetky ručne zaberie veľa času. V "správe duplicitných položiek" je možné vyhľadávať zhodné položky a také položky je možné následne zlučovať alebo odstraňovať podľa nastavených kritérií pre primárnu zásobu. Napríklad zachovať tie s najvyššou cenou, tie ktoré majú EAN, alebo tie s obrázkom.
Nebaví Vás ručne vyberať ten najvýhodnejší? "Agregátor" to urobí za vás. Pre jednoduché pochopenie uvedieme príklad: Máte 3 dodávateľov, ktorí majú spoločné produkty. Agregátor dáta od dodávateľov spojí a vyberie Vám toho najlepšieho (podľa ceny, dostupnosti a pod.). Navyše je možné ľahko riešiť zápis do agendy Dodávatelia v POHODE, v ktorej sa potom zobrazujú všetci, ktorí daný produkt majú vo feede.
„Automatická výroba“ vám výrobok v POHODE sama vytvorí a ušetrí vám tak čas. Pokiaľ máte produkt, ktorý sa skladá z viacerých častí, "automatická výroba" ho sama vytvorí priamo v POHODE za predpokladu, že sú všetky časti výrobku na sklade v dostatočnom množstve. Nebudete už musieť ručne zadávať informáciu o tom, že výrobok je skompletizovaný a pripravený na predaj.
"Slovníček pojmov" to urobí za vás a ušetrí vám tak miesto pre samotný popis daného produktu. Funkcia na zvýraznenie technických či pre daný odbor dôležitých pojmov v popisných textoch. Okrem zvýraznenia je pojem prelinkovaný na detail pojmu, kde je pojem vysvetlený. Využitím tohto rozšírenia oslovíte ako vašich zákazníkov, tak aj vyhľadávače.
Možnosť blogu je skvelá funkcia nielen pre vašich zákazníkov, ktorým tak dáte možnosť prečítať si napríklad o novinkách daného produktu, ale napríklad aj pre Google. Ten, keď vidí viac relevantného obsahu na stránkach, začne ho považovať za ešte viac dôveryhodný a zlepšuje sa tak organické SEO.
Funkcia, ktorá umožňuje zobrazovať vybrané produkty iba vybraným zákazníkom. Napríklad v prípade vernostného systému, kedy sa zákazník prihlási a e-shop mu ponúkne špecifické produkty.