Máte záujem o niektorú z funkcií? Založte úlohu a napíšte nám!
Vieme Váš e-shop napojiť na platformu Retino.com, ktorá všetko vyrieši za vás. V POHODE sa exportujú všetky objednávky a tento súbor sa automaticky zasiela na Retino, ktorý potom rieši všetky činnosti spojené s reklamáciami, vrátením tovaru a podobne.
Vznikajú Vám ručným prepisom chyby v dokladoch, príp. v naskladnení obsiahnutých zásob? Ak áno, tak vedzte, že nová aplikácia BSKomunikátor pre automatizáciu spracovávania dokumentov a komunikáciu s Pohodou to všetko urobí za Vás. Stačí len daný dokument uložiť do určitej zložky alebo ho automatizovane stiahnuť priamo od dodávateľa a BSKomunikátor ho naimportuje priamo do POHODY.
Táto funkcionalita umožňuje automatickú tlač a prípadné nahranie PDF dokladov do účtu zákazníka na e-shope či zaslanie PDF faktúr e-mailom. Všetko je realizované na základe automatickej úlohy, ktorá má nastavený časový interval na spúšťanie. Je teda možné PDF faktúry tlačiť a rozosielať každých 5 minút či raz za dva dni.
B2B platforma obsahuje najčastejšie implementované funkcie pre B2B e-shopy: riadkový výpis produktov vr. zobrazenie dostupnosťou všetkých variantov, hromadné pridávanie produktov do košíka z výpisu produktov pomocou jedného kliknutia, možnosť exportu produktov do XLS súboru a jeho naimportovania späť a mnoho ďalších.
Funkcia slúži na vytváranie, zdieľanie a zasielanie cenových rozpočtov. Zároveň potom slúži na následné preklopenie rozpočtu do objednávky, či už v celom rozsahu alebo iba s výberom niektorých položiek.
Systém "obchodných zástupcov" slúži na nastavenie skupiny užívateľov, za ktoré sa môže prihlásiť obchodný zástupca a spravovať ich účty. Medzi jeho kompetencie patrí napríklad prehľad faktúr, prehľad a realizácia objednávok, správa účtu zákazníka atď.
Prepojíme Vám objednávky z týchto platforiem s POHODOU pre jednoduchú správu. Automatické vytváranie prijatých objednávok z tretích strán v POHODE. Tretia strana dostane aj odpoveď, či bola objednávka prijatá, alebo neprijatá a prečo.
Prepojíme Vám objednávky z tejto platformy priamo s POHODOU na automatické vytváranie prijatých objednávok z Mall.sk. Tretia strana dostane aj odpoveď, či sme objednávku prijali, alebo neprijali a prečo. Na Mall.cz sme napojení priamo, preto sa tu eliminuje tok dát cez tretiu stranu.
Nechajte Vašich zákazníkov vytvárať dopyty priamo na e-shope! Zákazník si nezáväzne naklikne požadované produkty do košíka a vytvorí dopyt bez nutnosti výberu dopravy a platby. Dopyt sa prenesie do IS Pohoda do agendy Prijaté dopyty alebo rovno do Vydaných ponúk a Vy už len tento dopyt / ponuku upravíte a zašlite zákazníkovi.